martes, 18 de enero de 2011

Placa de la pluja

Aquest diumenge vem nar amb el cesar a fer esportiva en aquesta placa de can jorba.

La veritat trobo a faltar escalar entre setmana, perque els caps de setmana es una massificació, tant a collbato com aqui a can jorba, suposo que pel vermell deu nar igual la cosa.

Vem estar de sort perque la placa de la pluja vem estar sols fins al final del dia que va vindre un romeria de gent.


Per escalfar vem fer un V un V+ i un 6a de l'esquerra de la foto. Despres va tocar l'hora d'apretar aprofitan la motivació vigent:

La via numero 4 el cesar hem comenta que li sona a 6b, després de que l'encadeni ell, mi poso jo, es una via que et deixa algun repós cuant més o necessites ja que es llargeta, en la ultima xapa ja estava dubtant si podria o no perque estava cansadot, pero veien la R tan aprop no podria dexar escapar la oportunitat de encadenar, al final surt a "vista". Llàstima que al arribar a casa hem dongui compte que és un 6a+, veig correcte la graduació ja que tens algun repós a la via.

Déspres vaig cap a la numero 9 que vaig probar fa un any, només m'enrecordaba que al pasar a placa vaig pasar moments de tensió. La probo i no veig com fer-ho be, la monto i baixo mirant els pasos que hem faltaven, al segon pegue ja la vaig poder encadenar. la veritat es que li posaria 6a+ perque les dificultats estan en un trocet molt petit. Però si li posen de 6b ho faré servir com a motivació pel próxim dia, que tinc uns cuants a punt de caure de la llista de pendents!! XD

Ho millor del dia, bona companyia, bona roca i totes les vies encadenades. No es pot demanar més que la cervesa de després que vem fer al bar anna!!

1 comentario:

Jordi Virosta dijo...

Ei Jordi! m'agrada que tornis a escriure al teu blog. Ja era hora. A veure si ets constant.
Està bé que apretis en esportiva, a veure si així anem a fer alguns projects de clàssica algun dia.

Pd: em vas trucar la setmana passada però no vaig pensar a trucar-te titu!
Un dia d'aquests et truco que estic fanàtic.