domingo, 16 de enero de 2011

Any de motivació!!!!

Aquest any 2011, no se que pasa que tothom amb qui vaig a escalar esta motivadissim!!!

He començat l'any amb 3 dies Albarracin blocant i aprenent aixo de pujar els peus per sobre el cap, la veritat es que es dificil de entendre com es pot patir tant a un pam de terra!! d'alla aixi com a destacar vaig poder encadenar un 6a molt maco al sector sol.

Despres al dia següent vaig nar a fer bloc a Sant joan de vilatorrada on els dits et fan mal del tipus de pedra que hi ha per aquestes contrades, poca cosa a destacar algun V vaig fer.

Un dia a calders on vaig encadenar un 6a que fem per escalfar, montar un 6b "facilet", i després vaig probar una quantitat de vegades incontables un 6b que tinc pendent en aquest sector, només falta anar amb els braços cargats a tope i surtirà.

Aquest dilluns vem nar al clot de la mònica on vaig fer un V i després un 6a+ amb una caiguda aquesta hem quedara pendent pel proxim dia que hi vagi, més tard nem a la placa del indi i el mateix hem quedo en una parada en un 6b per que buscava un foradet on no tocaba, el pròxim dia segur que surt.

El dimecres vem tornar a blocar per sant joant, on vaig poder fer un V que hem vaig deixar l'ultima vegada.


Tot això es més que res a modo de recordatori per veure com vaig evolucionant aquest any en que tinc els següent propòsits:

-Arribar a montar vies de 6c, encadenar ja seria molt bo l'any, i aconseguir fer vies de 6b a vista
-Fer 12 mesos 12 companys de cordada fent via llarga, per retrobarme amb tota la gent que en algun dia he fet via llarga.

No hay comentarios: