domingo, 26 de octubre de 2008

Agulla Manolito Garcia

Avui m'han portat a passejar per montserrat, l'abuelete, el luisin, el joanet trons i el viejo.

Sembla que el luisin i el abuelete estan seguint la pista dels Masó (si segueixen aixi els atraparan aviat!jejeje) i no m'estranya perque la forma d'obrir les vies, la seva logica i la manera de graduarles esta molt ben feta, si senyor!

Avui a tocat la via Master & Commander, es una via que va aprofitant la roca d'uns resaltets o agulletes per ferla una miqueta llarga. Els dos primers llargs son els mes macos, i el segon es el millor de tots, m'agradat aquest llarg, la resta es na fent metres i vigilant amb no tirar pedres, ja que hi han troços descompostos, al no haber pasat gaires cordades falta acabar de netejar la via.

L'anectdota d'avui es que ens hem equivocat en el quart llarg, quant arribes al pito s'ha de flanquejar i nosaltres hem pujat a la agulleta, si es que no se per que pero tenim mania en pujarnos als puestos, despres el rappel que es fa desde una sabina, avui semblava ferma pero jo aconsello portar aigua per regarla, aviam si creix una miqueta mes! jejeje

Si es que, aquesta juventut cuant veu una pedra s'emocionen! esas ansias! jajaja

PD: La primera foto que es veu m'ha recordat aixo.

No hay comentarios: