sábado, 25 de octubre de 2008

Agulla sense nom


Avui hem pasat una dia escalant molt maco amb la trona, com que l'altre dia vem nar a agulles, el que tocaba ara heran els frares, la meva intenció era fer la sense nom i l'agulla de l'anec, pero no ha donat temps per que la trona es una machine! m'ha dit que volia nar de primera, mai ha escalat de primera ni en esportiva! com que el primer llarg es veia facil i curt i a mes a mes ella estava molt motivada, li he donat tota la meva confiaça, li he explicat com fer servir les xapes recuperables, com montar la R i com asegurarme, hem fet unes cuantes probes a la R0 per veure que ho feia be i entenia tot el proces com i per que es feia, la veritat es que posaba molta atenció i ho feia molt be!

Una vegada apresa la Lesson One, cap amunt que anat! i cap problema tot ho ha fet perfecte, m'encanta aquesta noia, si senyor! Arribo a la R agafo els bartulos i continuo cap a la seguent R, la veritat es que aquesta via es pot fer en 2 llargs pero hem fet totes les R que hem vist i han sortit 4 llargs, la trona ja hem deia que el bocata la cridaba i abans de jalar fa el seguent llarg, un altre cop perfecte! arribo jo i parem a fer el bocata abans de fer el llarg de IV+ que quedaba, despres de pendre el sol i el cigarret de rigor, agafo els trastos i cap amunt, un llarg maco a on es recomenable portar el camelot vermell, ja que la primera assegurança esta una mica amunt i cap a la dreta, abans d'arribar a l'assegurança hi ha un parell de foradets, un que li posem el camalot i al altre hi ha un clau amagat, llastima que esta molt entrat i no se si es podria cambiar el cordinillo podrit que hi ha posat, arribo al cim i radera meu la trona.

Nem a montar el rappel per la cara nord, l'nstalació esta be pero rovellada, aqui si que estic completament d'acord amb totes les reequipacions que es facin, ja que els rappels tot depen de l'instal·lació i no de tu i es perillos baixar d'un que veus que no esta del tot correcte, tambe tinc que dir que he fet rappels amb instal·lacions que mes val ni mirarles, i que si una via es te que fer el rappel desde un arbre, cap problema.

Fem el rappel que deu ser de 30mts nosaltres anabem amb corda simple de 70 i a sobrat una mica, i cuant baixabem anava mirat si pujava alguna via per aqui, no he vist cap seguro i es veia una linea molt maca! ja estava pensat en obrir la meva primera via desde abaix amb el burilador per aqui, pero he buscat pel Kpujo i he vist que ja hi ha una via (algu te informacio?) i ja he desistit en montar re, ja que m'agradaria trobar una linea verge, cosa que veig imposible a montserrat, en cambi en el cadinell ja esta escollida la linea!

Despres de fer el rappel i recollir trastos, marchem cagant llets cap a l'estació de tren a que la trona el pilli i jo he anat al passeig de manresa a la manifestació de pirelli, a fer una mica de barullo.


No hay comentarios: