miércoles, 1 de octubre de 2008

Collbato Totxo pinotxo SEsq

El dimecres passat vem quedar amb l'angel per nar a fer esportiva encara que la previsio meteorologica era dolenta, al angel se li va acudir de anar aquesta zona que te una rapida sortida per potes en cas de pluja. Bingo! per l'angel ens va sortir fins i tot una estoneta el sol i aixo que la cara nord estava plovent! jajaja Arribem al sector i comencem a treure els trastos i resulta que jo de vegades penso masa! nomes portaba els peus de gat el arnes i una cinta per que vaig pensar que aniriem amb la joker del abuelete i com no es pot asegurar amb grigri ja portaria el sum i que com ja portaria el sum ja pillaria cintes. No vaig encertar cap, va portar una altre corda i sort que portaba 5 cintes de les bones i una cistella de la ultima vegada que va nar a tibar i amb aixo ja ens vem espavilar. M'explica que tenim davant nostre un IV un V i un V+ si no recordo malament, vaig escalar molt a gust amb aquesta roca que te bona adherencia, pero ostres per fer aquest post no tenia cap foto i nar buscant per internet vaig trobar aquesta ressenya de http://jaumeclimb.blogspot.com/ i la meva sorpresa va ser que no trobava el V+ sino un 6a (angel hem tens que explicar que va pasar aqui jajaja).

Despres vem nar a fer una de les famoses vies que estan pintades de color verd (encara no se per que les van tindre que pintar) L'angel recorda que el pas de la via era una mica dificilillo i vaig nar a probar habiam que tal sortia, vaig nar pujant per una rampeta sencilleta fins arribar al pas, cuant vaig arribar mirant mirant vaig trobar una pedra que tenia una cresta Punk i la presa va resultar bonissima i sense moltes complicacions vaig pujar cap a la R l'angel hem va comentar que ell va pujar mes a l'esquerra i que ho tornara a intentar habiam si els nervis el van traicionar(per que el pas esta asegurat una mica com el cul si caus piques a repisa) li va fer el pege va pujar per on jo i va veure que per aqui era facil, al baixar va probar per on habia pujat l'ultima vegada i va veure que tambe es podia pujar be per que no va veure una presa que li quedava mes a l'esquerra.

No hay comentarios: