viernes, 3 de octubre de 2008

Moia Montbru

Avui hem quedat amb el litus per na a tibar, en principi teniem que anar a berga pero el temps estaba aixi aixi. El litus hem comenta per anar a montbru, ostres alla esta la cosa molt sobada pero com que ell no hi ha anat mai li feia il·lusió nar a veure el sector, faig memoria i m'enrecordo de les ultimes vies que vaig fer per alla i no hem sonaba que estiguesin relliscoses, porlotant (com deia el nuñez) hi hem anat i la cosa anat be:





1ª via: Pica Pica V per escalfar molt xula ja que recorre una bavaresa molt maca menys la principi que fas una mica de placa per la dreta i fent un flaqueig la agafes a mitja via.


La roca esta be.





2ªvia: Esgarrifat V+ via de placa que en el mig te uns pasos mes que finets, he tingut que una petita travesa per anar a buscar un dels dos cantos bons que te la via.

La roca es acceptable.






3ªvia: Blood angel 6a aqui si que descubrire si estic millor de forma o no, ja que al principi desploma bastant, te un mini sostret que et demana tibar de braços, despres del sostret te uns pasos molt macos amb un forat amb un canto bonissim amagat, d'aquells que tel vols endur cap a casa. M'enrecordaba que hem va agradar molt aquesta via i avui tambe le disfrutat!


La roca es bona excepte un canto sobat.

Resumint un dia maco fent totes les vies com deu mana i disfrutant, si senyor estic començant a escalar un altre cop!

PD: vaig dir que hem proposaba escalar dues vegades a la setmana, doncs aquesta m'estic pasant!! dema vaig amb el Garci Lopez un company de feina que va fort a calders, zona de bous. Si hem queden braços probare el 6b que hem vaig treure alla, ja explicare com anat el asunto!!

No hay comentarios: