martes, 21 de octubre de 2008

Clot de la mònica

Aquest mati hem nat amb l'angel i el josep al clot de la monica, en el sector the Mama's and the Papa's.

El lloc m'agradat, poca aproximació, bona roca i vies maques. Primer hem nat al sector A, totxo del akino, que a l'angel li faltava una via per fer:

La Boira una via de V despres de ferla tots tres a vista, hem nat fent.

Me cago en la puta calavera de franco V+ aquesta l'han fet a el angel i el josep, com que habien dit per la següent fer un 6a jo me esperat a la proxima.

El colom de la Rambla 6a la veritat es que le trobat facileta, nomes es la part d'adalt que si que li posaria 6a pero son pocs pasos, le montat a vista i despres l'han fet de segons el angel i el josep.

Despres ens cambiem de sector i anem al B aqui hem fet la via numero 5, una via llargeta casi 30mts i molt maca, aixo si s'han de portar les piles cargades es V/V+ pero vertical i troços desplomadets! amb aquesta ja hem fet el mati nem cap a fer la cerveseta merescuda i cap a casona.

Per la tarda com que no tenia res a fer he agafat els bartulos i cap al Mal Balç, he començat a montar una via, que pot quedar maca per esportiva, pero despres de montar un spit i un clau veia que ja tenia que tornar a foradar i m'ha donat mandra, he decidit probar la via que vaig montar dies abans Va de Lao i aixi aprofitava per cambiar el mallon que vaig deixar (3€) per un mosqueto de seguretat de la ferreteria (0,45€) estem en crisis! jajaja. La veritat es que m'ha sortit rapideta, a lo millor ha sigut que es feia fosc jajaja, he posat dues xapes recuperables, els aliens verd i gris i el tasco del 6, per si algu vol fer la segona repetició ja ho sap!

Fins dema!





No hay comentarios: