miércoles, 8 de octubre de 2008

Calders II


Avui abans d'anar a treballar, hem anat amb el Garcilopez un altre cop a calders a posarnos les piles. Al sortir de me casa he vist que habia plogut pero al Garcilopez aixo no l'espanta, ja que calders es la meca dels desploms del Bages! jajaja ens hem trobat al ultimo de la fila de sant fruitos, hem pillat el seu cotxe i cap a calders, pel cami hem tingut una pujadeta de adrenalina amb una curveta mollada que anat be per despertarnos, sobretot jo me despertat!

La cosa anat aixi:

El Garcilopez:

Reserva vital 6b: Per escalfar, aquesta via le probat un parell de vegades, es molt explosiva al principi, despres la resta es fa mes facilet. Habiam si aquesta l'aconsegueixo la proxima vegada.

Variant del crist 7b: Diria que ha fet aquesta per que pel desplom no he vist que feia, sino suposo que haura fet El cos de crist 7b+, jo nomes veia que desplom i despres com desapareixia el Garcilopez. Aquesta li ha sortit molt be!

Els Ludopetes 7b/7b+: Aixo es un sostre! a mi no m'enganyen, que animals que arriben a ser!jajaja, diguesim que esta en fase de coneixement, li ha fet dos pegues per veure com son i per on van els pasos i al segon pegue ja na tret els primers, molt macos val a dir!

Per la meva modesta part:

La calavera 6a: Per escalfar, (es que l'unic que hi ha per jo poguer escalfar, es la via Xiroia V+ que es una via amb una panxa que hem peta els braços i ja le fet mases vegades) la calavera es una via molt maca, amb un cambi de paret inclos, la veritat es que ma sortit molt facil avui, nose si m'haure anat fora de la via o que, pero en principi le fet com toca.

Enderrocs 6a+: Aquesta ja es per començar apretar, l'unic que te dificilet es el principi que es una mica desplomadeta, aqui me perdut i he parat una vegada, despres del tiron cap a la R, aqui si que a lo millor he tirat masa cap a la dreta, es que aixo de la classica es lo que te, que vas a buscar lo bo encara que estigui una mica lluny jejeje

Entrerocs 6b: Mira que no tenia pensat intentarla avui, pero estaba al costat i per que no aixi ja faria el dia, doncs si que he fet el dia! encadenada que a quedat, al enrecordarme de tots els pasos m'ha sortit a la primera i bastant be, la veritat es que m'agradat i crec que l'anire repetint per posarme fort, primer 6b de l'any! esperem que proximament pugui anunciar el segon!

No hay comentarios: