miércoles, 15 de octubre de 2008

Primera Clavada!


Aquesta tarda he tornat a fer practiques, he agafat els trastos i cap a Bufalvent.
Desde el terra he posat el meu primer spit, m'ha quedat prou be! despres volia continuar cap amunt que es veia una fisura en diagonal ben maca per posar trastos, pero abans tenia que posar un altre seguro i amb l'alçada que habia posat el primer spit no arribaba be, com que al costat hi habia un parell de fisuretes on la primera podria estrenar els claus, he decidit pujar per aqui i cuant la tingues feta, baixar anant posant trastos a la fisura de la via del costat i posar el seguro que faltaba.
Agafo el clau mes finet que tenia i el peazo de martell i començo a clavar, clinc clinc clinc... cloc mmm diria que es el soroll que buscaba! jajaja el problema es que no ha entrat gaire el clau, per lo tant toca fer probes de com ha quedat, sabia que cuant vulgues penjarmi li tindria que fer un nus d'alondra per evitar la llei de la palanca, pero la primera proba li xapo la deisi i amb tota la palanca mi vaig penjant, sorpresa! collons si que son tous els claus! s'ha doblegat! pero veient que no sha mogut del lloc, el llaço i cap amunt! Quin gran invent lo del fifi! per deu! ja he posat un spit i un clau, habiam que hem falta? el buril! ara et toca a tu! jajaja pillo el taladro dels xinos que tinc i li faig el forat sense treure la vista del clau, una vegada fet el forat i netejat agafo el buril i cap a dins, li vaig picant amb el martell i a cada cop flipo mes! estic rebentant la roca literalment, ja se que estic en arenisca i es normal que pasi pero a partir d'ara cuant vagi a montserrat ja no dubtare si un buril m'aguanta el pes, li paso la xapa recuperable mi vaig penjant i si si aguanta el que faci falta. Ja arribo a l'altre fisureta per lo tant miro si m'entra alguna cosa i res de res, tocara fer servir un altre clau, clinc clinc clinc cloc (o es al reves?) queda igual de sortit que l'altre pero el probo i aguanta, un altre buril i per ultim un spit per poder baixarme tranquilet! que be que es posen els spits en aquesta "roca" toba, tinc ganes de probar en altres tipus de roca per saber el que m'espera.
Una vegada montada la via que es dira La primera clavada hem vaig despenjat anant buscant la fisura de costat, li poso un parell de tascons i un parell d'aliens, amb la palanqueta de recuperar els tascons netejo la fisura una miqueta per que quedin ben posades les peces, baixo una miqueta mes i li poso un buril per acabar de montar la via que es dira Va De Lao.
Se que no anira casi ningu per no dir ningu en aquest lloc, pero la veritat es que m'ho estic pasant teta! cada dia posant caxarrets, na fent practiques amb els pedals, ja li vaig agafant el rollo a lo del artifo, i a mes a mes tot solet que tambe hem servira per apendre a autoasegurarme per si un dia vui anar a escalar en solitari.
Llastima que es noti la olor del abocador, pero en aquest lloc al menys no el veus i no et pasen les lineas de alta tensio per sobre el cap, per cert esta rodejat d'oliveres i tambe hi han bastantes perdius per la zona, alguna coseta bona tenia que explicar! jejeje

No hay comentarios: