miércoles, 1 de octubre de 2008

Collbato Els Graus


Aquest lloc nomes he vingut dues vegades, la primera cuan començava a escalar una miqueta be vem vindre amb un amic a probar els 6a ja que hi habia un V+ a la dreta on podriem pasar la corda i probarles en top rope. Vem fer el V+ que el recordo durillo aixo ja fa uns cuants anys (avui he vist al llibre de la cara sud que li posen 6a, una altre sorpresa!) i cuant va ser l'hora de fer els tope rope vem pensar que carai (per no dir collons jajaja) les probem de primer i si no surten ja pujarem pel cinquillu, doncs vem probar la de la esquerra el V+ vaig suar la cansalada pero gracies a una roca que hi pots posar els dos peus que esta en mig de la via vaig poder descansar els braços tot estant enganxat a la paret com una lapa ja que es vertical, hem vaig deixar nar els dos braços mentenin el equilibri i potser mi vaig tirar 5 min que be que si estava!! jajaja despres li torno a tibar i ostia! que he arribat a la R el primer 6a de montserrat que he fet!! (segons el llibre el segon) El meu colega li tiba i tambe li surt!! avui tenim el dia i vem probar el 6a de l'esquerra que te uns pasos en lateral bonissims pero ja vem demanar masa i aquest no va sortir i li vem fer els peges de segon. Un dia espectacular ja que fa anys d'aixo i encara m'enrecordo. A la foto de www.onaclimb.com surt el lloc en el recuadre verd.
La segona vegada va ser fa un parell de mesos amb el Reymon i aqui si que encara estava en mala forma despres del pinyo amb el snow, ja que nomes la vaig fer tota sencera nant de segon.

No hay comentarios: